DZIAŁALNOŚĆ SAMORZĄDU SZKOLNEGO W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
Plan Pracy Samorządu Szkolnego został opracowany w oparciu o Plan Pracy Szkoły z uwzględnieniem propozycji i pomysłów uczniów
DZIAŁALNOŚĆ SAMORZĄDU SZKOLNEGO
W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
SKŁAD SAMORZĄDU:
Przewodnicząca:
Roksana Adamska
Zastępca Przewodniczącej:
Julia Cieśla
Członkowie:
Nikola Masztalerz
Iwo Rogowski
Rafał Kowalski
Martyna Konieczna
Paulina Adamska
Wiktoria Pytel
Opiekun Samorządu Szkolnego:
mgr Małgorzata Gibek
DZIAŁALNOŚĆ SAMORZĄDU
Plan Pracy Samorządu Szkolnego został opracowany w oparciu o Plan Pracy Szkoły z uwzględnieniem propozycji i pomysłów uczniów.
CELE:
- kształtowanie postawy aktywnego ucznia, dostrzegającego wartości społeczne, patriotyczne, obywatelskie;
- edukacja prospołeczna;
- motywowanie do pracy na rzecz drugiego człowieka;
- rozbudzanie dociekliwości intelektualnej, samodzielności, niezależności w myśleniu i działaniu w celu twórczego reagowania na rzeczywistość;
- kształtowanie umiejętności rozwiązywania problemów i twórczego działania w zespole.
WYBRANE ZADANIA REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
- Organizowanie konferencji dziecięcych,
- „I ty możesz zostać mistrzem” –spotkania z ludźmi z pasją,
- Szkolny koncert życzeń,
- „Szalony trzynasty”,
- Mikołajki dla przedszkolaczków ”Podziel się przeczytaną książeczką z młodszymi kolegami i koleżankami”,
- Z Bożonarodzeniowym pozdrowieniem do Michałka Trembeckiego,
- Organizowanie konkursów np.:
- „Mam Talent”
- konkursy z okazji Dnia Chłopaka, Dnia Kobiet, Dnia Nauczyciela,
- Szczęśliwy numerek,
- Opieka nad młodszymi kolegami i koleżankami z klasy I,
- Dyżury na jadalni,
- Zbiórka makulatury, plastikowych nakrętek,
- Akcja charytatywna „Jeden znaczek dla Misji”,
- Zorganizowanie dyskoteki szkolnej,
- Szkolna giełda podręczników
- Pomoc w zorganizowaniu uroczystości szkolnych,
- „Zielona skrzynka”
Samorząd Uczniowski spotyka się w każdy wtorek na siódmej godzinie lekcyjnej. Podczas tego spotkania omawiane są najistotniejsze zadania do wykonania na najbliższy okres oraz dokonuje się przydziału czynności. Uczniowie wzorowo wywiązują się z zadań, za które są odpowiedzialni.
Małgorzata Gibek